Nadat je alle gegevens hebt ingevuld en op ‘Inschrijven’ hebt geklikt, verschijnt de volgende mededeling: ‘Hartelijk dank voor je aanmelding voor het Nationaal Congres Online Verbinding op 8 april 2025'.
Deelnemen met collega's en kosten
Bezoek je het event samen met één of meer collega's? Dan krijg je korting. Op de
homepage vind je de exacte bedragen. Je kunt je samen met je collega of collega's aanmelden in het formulier. Maar dat hoeft niet. Ook als de één zich nu aanmeldt en de ander doet dat pas later, dan wordt de korting door ons automatisch berekend en verwerkt op één factuur.
Factuur, opmerkingen en eventuele kortingscode
Is er een kostenpost of kenmerk dat wij moeten moeten vermelden op de factuur? Moet de factuur elektronisch worden ingediend? Dan dien je deze gegevens direct of binnen twee weken na aanmelding door te geven. Ontvangen we deze gegevens niet op tijd, dan kunnen we je deelname niet garanderen.
Je ontvangt een factuur vóór of na afloop van het congres. De factuur wordt gemaild naar het e-mailadres dat je hebt ingevuld bij 'gegevens organisatie'. Heb je vragen/opmerkingen? Dat kun je kwijt in het opmerkingenvak.
Annuleringsvoorwaarden
Je kunt per e-mail annuleren tot vier weken (28 dagen) voor aanvang van de bijeenkomst. Annulering is in dit geval kosteloos. Wanneer je binnen twee tot vier weken voor aanvang je inschrijving annuleert, wordt 50 procent van het verschuldigde bedrag in rekening gebracht. Als je de inschrijving annuleert na het verstrijken van de annuleringstermijn (dus binnen twee weken voor aanvang van de bijeenkomst), wordt het gehele verschuldigde bedrag in rekening gebracht. Je kunt je natuurlijk altijd laten vervangen door een collega. Neem hiervoor contact op met Communicatiebureau De Walvis.
Privacyverklaring
Wij stellen je persoonlijke gegevens
niet aan derden ter beschikking. Ook sponsors van deze bijeenkomst ontvangen
geen persoonsgegevens van deelnemers. Meer info over privacy vind je op
deze pagina.