Meer resultaat met intranet en de digital workplace

25 juni 2019 in Eindhoven

Ik meld me aan voor ‘Meer resultaat met intranet en de digital workplace’ op 25 juni 2019

Nadat je alle gegevens hebt ingevuld en op ‘Inschrijven’ hebt geklikt, verschijnt de volgende mededeling: ‘Hartelijk dank voor je aanmelding voor Meer resultaat met intranet en de digital workplace‘. Direct na het aanmelden ontvang je per e-mail een automatische bevestiging.

Annuleringsvoorwaarden

Je kunt per e-mail annuleren tot vier weken (28 dagen) voor aanvang van de bijeenkomst. Annulering is in dit geval kosteloos. Wanneer je binnen twee tot vier weken voor aanvang je inschrijving annuleert, wordt 50 procent van het verschuldigde bedrag in rekening gebracht. Als je de inschrijving annuleert na het verstrijken van de annuleringstermijn (dus binnen twee weken voor aanvang van de bijeenkomst), wordt het gehele verschuldigde bedrag in rekening gebracht. Je kunt je natuurlijk altijd laten vervangen door een collega. Neem hiervoor contact op met Communicatiebureau De Walvis.

Kosten aanmelding

Onderaan de homepage vind je een overzicht van de kosten voor het aanmelden van één of meer personen.

Btw bij Belgische organisaties

Deelnemers uit België en andere EU-landen zijn van harte welkom. Heeft de organisatie waar hij of zij werkzaam is een btw-nummer dan is de btw verlegd. Dit betekent dat de organisatie een factuur ontvangt zonder btw. De organisatie dient dan zelf de btw af te dragen in het eigen land. Heeft de organisatie geen btw-nummer dan ontvangt deze – net als Nederlandse organisaties – een factuur met daarop 21 procent btw.

Privacyverklaring

Wij stellen je persoonlijke gegevens niet aan derden ter beschikking. Ook sponsors van deze bijeenkomst ontvangen geen persoonsgegevens van deelnemers. Meer info over privacy vind je op deze pagina.