Meer resultaat met intranet en de digital workplace

25 juni 2019 in Eindhoven

Direct naar het inschrijfformulier »

Er zijn nog plaatsen. Je kunt je opgeven tot en met 24 juni.

Meer resultaat met intranet en de digital workplace

Op 25 juni 2019 is in Eindhoven de bijeenkomst ‘Meer resultaat met intranet en de digital workplace’. Een event voor organisaties die écht succes willen hebben met hun platform. Met veel aandacht voor de laatste trends en tools.

Een verouderd medium waarmee de afdeling Communicatie boodschappen de organisatie inblaast. Dat is voor veel mensen het imago van intranet. Gelukkig zijn er anno 2019 genoeg voorbeelden van hoe het anders kan. Bijvoorbeeld bij een aantal organisaties dat werkt met een sociaal intranet. Hier delen medewerkers kennis en speelt de afdeling Communicatie vooral een faciliterende rol. Ook bij de nieuwste voorbeelden van enterprise social media – zoals Workplace van Facebook en Microsoft Teams – draait het om samenwerking. En dan is er nog de opkomst van de digital workplace, een verzameling tools die medewerkers ondersteunen bij hun dagelijks werk.

Bij deze bijeenkomst draait het om dit soort platformen. Ook hoor je hoe daar in de praktijk gebruik van wordt gemaakt. Aansprekende organisaties met een innovatief platform delen graag met jou hun kennis en ervaring. Bijvoorbeeld energienetwerkbedrijf Alliander. Dit bedrijf sleepte in 2017 de Nederlandse award voor het beste intranet in de wacht. Of ASAP, de Belgische HR-dienstverlener met een digital workplace die onmisbaar is bij het dagelijks werk. De slotpresentatie is van ASML, een van de succesvolste Nederlandse hightechbedrijven.

Zes redenen om erbij te zijn

Praktijkgericht

De bijeenkomst richt zich op de dagelijkse praktijk van organisaties.

Eerlijke verhalen

Organisaties vertellen wat goed gaat en ook wat beter kan bij hun platform. Er zijn geen wervende productpresentaties van leveranciers.

Live platformen bekijken

Unieke kans om live de intranetten en digital workplaces van verschillende organisaties te zien.

Inspiratie

Inspirerende voorbeelden van sociaal intranet en de digital workplace.

Laatste trends

Maak kennis met de laatste ontwikkelingen op gebied van o.a. de digital workplace.

Interactieve sessies

Deel je ervaringen en vragen met sprekers en andere deelnemers in kleine groepjes.

Voor wie

Professionals op gebied van communicatie of ict die betrokken zijn bij (sociaal) intranet of de digital workplace. Heb je nog geen ervaring op dit gebied? Dan is het event een goede eerste kennismaking.

Sprekers

Klik op de foto voor meer info

Alex van Schooten

organisator en dagvoorzitter >>

Met zijn bedrijf Communicatiebureau De Walvis organiseert Alex events op gebied van intranet. Sinds 2013 heeft hij al 25 bijeenkomsten georganiseerd. Voorbeelden zijn Intranet in de Zorg en Hét Nationaal Intranetsymposium. In 2018 trok Hét Nationaal Intranetsymposium maar liefst 170 deelnemers. De Walvis is volledig onafhankelijk en is niet gelieerd aan een softwareleverancier of ander bedrijf.

Jaap Linssen

medeoprichter adviesbureau OrangeTrail >>

Jaap heeft veel ervaring als spreker in binnen- en buitenland. Hij is gespecialiseerd in adoptie van interne sociale media zoals sociaal intranet en helpt organisaties om deze middelen productief in te zetten. Jaap is medeoprichter van OrangeTrail. Klanten zijn toonaangevende bedrijven zoals Booking.com, Nestlé, Heineken, Bol.com, Ahold, ING en Nationale Nederlanden.

Guy Stratermans

consultant Task Analytics >>

Als consultant helpt Guy organisaties bij data-driven design en het optimaliseren van de online gebruikerservaring. Hierbij maakt hij gebruik van kwalitatieve en kwantitatieve bezoekersonderzoeken, bestaande datasets en gebruikersonderzoeken. Hij werkt voor o.a. TransDev (Connexxion), Alfa Laval (Zweden) en Mazda Europe. Guy is partner van Gerry McGovern, initiatiefnemer van de Customer Centric Index en werkzaam bij Digital Optimizers.

Peter Haan

directeur adviesbureau Evolve >>

Adviesbureau Evolve is gespecialiseerd in het verbinden van medewerkers via interne sociale media en doet dat al 6 jaar voor ruim 100 opdrachtgevers. Peter Haan voerde projecten uit voor o.a. het ministerie van Economische Zaken, de provincie Overijssel, gemeente Rotterdam, BAM, KPN, TNO, SNS REAAL, Philips en Ziggo. Daarnaast geeft hij regelmatig inspiratiesessies voor senior management en directie.

Christiaan Lustig

online strateeg >>

Christiaan is online strateeg en adviseur op het vlak van digitale communicatie en dienstverlening bij Brayton House. Opdrachtgevers zijn o.a. Landal GreenParks, Erasmus Universiteit Rotterdam en netwerkbedrijf Alliander. Christiaan publiceert regelmatig op o.a. Frankwatching en Marketingfacts en is co-auteur van verschillende boeken. Daarnaast geeft hij geregeld presentaties in Nederland en daarbuiten.

Anouk van Eijkeren

consultant adviesbureau Evolve >>

Bij adviesbureau Evolve ondersteunt Anouk opdrachtgevers met het succesvol implementeren van een sociaal intranet of digitale werkplek en de bijhorende organisatieverandering - zowel in de vorm van strategie als projectmanagement en adoptie. Dit sluit aan op haar opleidingsachtergrond: Anouk rondde cum laude de master Beleid, Communicatie & Organisatie af aan de VU Amsterdam, met een specialisatie in verandermanagement.

Arjan Nataraj

directeur Mixit >>

Mixit is een digital workplace design bureau. Het motto 'slimmer werken gewoon maken'. Het bureau zorgt ervoor dat mensen makkelijk met hun digitale omgeving kunnen werken zodat zij én hun organisatie er beter van worden. Mixit adviseert, ontwerpt en begeleidt de verandering die hierbij komt kijken. Voorbeelden van oplossingen zijn o.a. dashboards en digitale werkplekken voor De Nederlandse Loterijen, UMCU, rederij AnthonyVeder en Hogeschool Inholland.

Natasja Lenferink

intranetmanager Alliander >>

Energienetwerkbedrijf Alliander won in 2017 de Intranet Value Award, dé Nederlandse prijs voor het beste intranet. Alliander, dat verantwoordelijk is voor de energievoorziening van 2,9 miljoen klanten in Nederland, ontving de prijs omdat het platform aantoonbaar toegevoegde waarde levert. Dat blijkt wel uit het feit dat bijna 9 op de 10 medewerkers aangeven dat het platform hen ondersteunt bij hun dagelijkse werkzaamheden.

Christel Van den Bossche

business analyst HR-dienstverlener ASAP >>

HR-dienstverlener ASAP telt 420 medewerkers in 80 kantoren verspreid over heel België. Het sociaal intranet/digital workplace speelt een essentiële rol in het primaire proces. Zo worden alle applicaties de medewerkers gebruiken, opgestart vanuit het platform. Ook bij het samenwerken speelt het platform een belangrijke rol.

Remco van Rijt

adviseur online communicatie gemeente Sittard-Geleen >>

De Limburgse gemeente Sittard-Geleen telt ruim 93.000 inwoners. Oktober 2017 ging het sociaal intranet live . Volgens Remco van Rijt, adviseur online communicatie, is het gebruik van het platform hoog. “Het is geen speeltje van de afdeling Communicatie, maar het is het startpunt van je werk

Antoinette Boleij

hoofd communicatie bij Hoppenbrouwers Techniek >>

Hoppenbrouwers Techniek B.V. is een installatiebedrijf met 9 vestigingen. Het bedrijf telt ruim 1000 medewerkers. In januari 2015 werd het sociaal intranet gelanceerd. Het platform richt niet alleen op de interne personeelsleden, maar ook op de monteurs in de buitendienst die het platform bijvoorbeeld via hun smartphone kunnen bereiken.

Iris Clarkson

communicatieadviseur Ouder- en Kindteams >>

De Ouder- en Kindteams in Amsterdam richten zich op ouders, kinderen, jongeren en professionals die met jeugd werken. Zij kunnen bij de teams terecht met vragen over opvoeden en opgroeien. Het sociaal intranet van de Ouder- en Kindteams is in december 2018 live gegaan.

Anouk Donker

Global Channel Manager ASML >>

Het Nederlandse hightechbedrijf ASML is wereldwijd een van de grootste producenten van machines die worden gebruikt bij het maken van chips. De multinational levert deze machines aan grote chipmakers zoals Samsung en Intel. Op de digital workplace van ASML staat de gebruiker centraal

Programma

Als je je inschrijft voor dit event ontvang je later een mail waarmee je kunt bepalen welke breakout-sessies je wilt bezoeken.


9:00

Ontvangst en registratie

9:30

Welkom door dagvoorzitter Alex van Schooten

9:40

Keynote presentatie

Consultant Jaap Linssen geeft in deze keynote-presentatie het antwoord. 1. Een sociaal intranet of digital workplace is een middel om het personeel te verenigen met de visie van het bedrijf. Het is een veel krachtiger instrument dan bijvoorbeeld e-mail of een nieuwsbrief. 2. ‘Working smarter’: de technologie biedt medewerkers de mogelijkheid om hun dagelijks werk beter en slimmer te doen. 3. De lerende organisatie: het platform biedt nieuwe mogelijkheden om te leren. In plaats van het traditionele klasje met een docent gebeurt het leren in dialoog met collega’s.

Jaap heeft veel ervaring als spreker in binnen- en buitenland. Hij is gespecialiseerd in adoptie van enterprise social media zoals sociaal intranet en helpt organisaties om deze middelen productief in te zetten. Jaap is medeoprichter van OrangeTrail. Dit bureau begeleidt bedrijven bij de inzet van sociaal intranet en andere tools. In zijn presentatie geeft Jaap verschillende voorbeelden van succesvolle organisaties waar hij bij betrokken was zoals ING, Booking.com, Nestlé, Heineken, KLM en Douwe Egberts.

10:05

Breakout-ronde: presentatie, workshop en paneldiscussie

Kunnen medewerkers de informatie vinden die ze zoeken? Is het voor hen eenvoudig om bepaalde taken uit te voeren zoals het reserveren van kantoorruimte of het vinden van contactgegevens van een collega? Je komt hier het beste achter met hulp van een gebruikerstest. Hierbij vraag je een aantal gebruikers taken uit te voeren op het platform van de organisatie. Dit leg je vast op video. Deze opnamen geven veel aanknopingspunten voor verdere optimalisatie. In deze presentatie legt Guy Stratermans van Digital Optimizers uit wat een goede gebruikerstest inhoudt. Hij gebruikt hierbij onder andere de bevindingen van de gebruikerstest van het intranet van Gemeente Ede die hij uitvoerde in opdracht van Brayton House.

Je vindt dat het hoog tijd is dat je organisatie overstapt op een nieuw intranet. Of je wilt dat het huidige platform wordt doorontwikkeld. Maar het bestuur of de directie is hier nog niet van overtuigd. Want wat gaat dit kosten? En wat levert het nu eigenlijk op?
In deze workshop gaat Anouk van Eijkeren van Evolve in op het maken van een goed onderbouwde businesscase. Hoe bepaal je de juiste doelen en wat zijn goede KPI’s? Wat is er nodig aan tijd, geld en capaciteit? Na afloop van deze sessie heb je een prima methodiek voor het opstellen van een businesscase, zodat je het intranet met gemak verkoopt aan het management.

De laatste jaren is de markt overspoeld met zogeheten enterprise social media. Voorbeelden zijn Workplace van Facebook, Slack of Microsoft Teams. Daarnaast zijn er allerlei aanbieders op gebied van sociaal intranet zoals Embrace, Winkwaves en Iris Intranet. Veel organisaties zien door de bomen het bos niet meer. In deze paneldiscussie worden de belangrijkste tools kritisch besproken. Niet alleen de voordelen komen aan bod, maar ook de nadelen. In het panel hebben de consultants Jaap Linssen (OrangeTrail), Peter Haan (Evolve) en Arjan Nataraj (Mixit) zitting. Leveranciers maken geen deel uit van het panel. Bij deze sessie worden dus geen producten gepromoot.

10:45

Korte pauze

10:55

Breakout-ronde: 3 interactieve sessies

Veel organisaties kampen met hetzelfde probleem: het intranet wordt door medewerkers weinig gebruikt. Er wordt bijvoorbeeld weinig samengewerkt in de groepen op het sociaal intranet en nauwelijks berichten geplaatst. In deze sessie krijg je praktische adviezen hoe je medewerkers zover krijgt dat ze het platform wél gebruiken. De adviezen zijn gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek bij vele organisaties. Anouk van Eijkeren, adviseur bij adviesbureau Evolve, leidt deze interactieve sessie.

Office 365 en de digital workplace zijn essentieel voor de bedrijfsvoering. Omdat deze platformen raken aan het primair proces van een organisatie, is een goed adoptietraject van  wezenlijk belang. In deze sessie krijg je advies hoe je medewerkers kunt motiveren om deze platformen te gebruiken. De tips die je in deze sessie krijgt, kun je direct in de praktijk toepassen. Peter Haan, directeur bij adviesbureau Evolve, leidt deze interactieve sessie. Over de implementatie van Office 365 schreef hij onlangs deze tekst.

In 2017 won Alliander de Intranet Value Award; dé Nederlandse prijs voor het beste intranet of digital workplace. Het energienetwerkbedrijf met 7150 medewerkers ontving de prijs omdat de digital workplace aantoonbaar toegevoegde waarde levert. Dat blijkt wel uit het feit dat bijna 90 procent van de medewerkers aangeeft dat het platform helpt bij hun dagelijkse werk.

In deze sessie legt intranetmanager Natasja Lenferink uit wat de digitale workplace bij Alliander inhoudt. Hierbij laat ze ook live voorbeelden zien. In het tweede deel van de sessie gaat Natasja samen met de deelnemers aan de slag met de vraag ‘Hoe zorg je voor een platform dat medewerkers helpt bij het doen van hun dagelijkse werk’? Ze geeft praktische tips en legt uit welke stappen jij daarbij kunt zetten.

11:35

Korte pauze

11:45

Breakout-ronde: presentatie, interactieve sessie en paneldiscussie

Van de receptie tot de afdeling Facilitaire Zaken en van de afdeling Financiën tot de directie. Bij elke organisatie zijn er veel verschillende doelgroepen voor het intranet of de digital workplace. In het ideale geval bedient het platform ze allemaal. Maar welke groepen hebben er nu het meest baat bij? In deze presentatie geeft consultant Christiaan Lustig van adviesbureau Brayton House antwoord op deze vraag. Hij legt uit wat de overeenkomsten en verschillen zijn tussen de verschillende doelgroepen. Daarbij maakt hij gebruik van gegevens van verschillende (internationale) Nederlandse en Vlaamse organisaties. Voorbeelden zijn Landal GreenParks, Erasmus Universiteit Rotterdam en het Jessa ziekenhuis in Hasselt, België. Zo maakt hij duidelijk hoe jij de collega’s in jouw organisatie het beste kunt bedienen.

In 2017 won Alliander de Intranet Value Award; dé Nederlandse prijs voor het beste intranet of digital workplace. Het energienetwerkbedrijf met 7150 medewerkers ontving de prijs omdat de digital workplace aantoonbaar toegevoegde waarde levert. Dat blijkt wel uit het feit dat bijna 90 procent van de medewerkers aangeeft dat het platform helpt bij hun dagelijkse werk.

In deze sessie legt intranetmanager Natasja Lenferink uit wat de digitale workplace bij Alliander inhoudt. Hierbij laat ze ook live voorbeelden zien. In het tweede deel van de sessie gaat Natasja samen met de deelnemers aan de slag met de vraag ‘Hoe zorg je voor een platform dat medewerkers helpt bij het doen van hun dagelijkse werk’? Ze geeft praktische tips en legt uit welke stappen jij daarbij kunt zetten.

De laatste jaren is de markt overspoeld met zogeheten enterprise social media. Voorbeelden zijn Workplace van Facebook, Slack of Microsoft Teams. Daarnaast zijn er allerlei aanbieders op gebied van sociaal intranet zoals Embrace, Winkwaves en Iris Intranet. Veel organisaties zien door de bomen het bos niet meer. In deze paneldiscussie worden de belangrijkste tools kritisch besproken. Niet alleen de voordelen komen aan bod, maar ook de nadelen. In het panel hebben de consultants Jaap Linssen (OrangeTrail), Peter Haan (Evolve) en Arjan Nataraj (Mixit) zitting. Leveranciers maken geen deel uit van het panel. Bij deze sessie worden dus geen producten gepromoot.

12:25

Lunch

13:10

Breakout-ronde: 2 webmasters geven een presentatie over het platform van hun organisatie

“In onze sector is veel concurrentie. Het is daarom van groot belang dat medewerkers de juiste informatie, zoals procedures en instructies, snel kunnen vinden.” Dat zegt business analyst Christel Van den Bossche van de Belgische HR-dienstverlener ASAP. De organisatie, die onder andere actief is in de uitzendbranche, telt 420 medewerkers in 80 kantoren verspreid over heel België. “Als uitzendkantoor moet je je aan de wetgeving houden. Die is soms heel complex. Bijvoorbeeld als mensen van buiten de EU zich aanmelden voor een job. Op ons sociaal intranet is informatie over dit soort zaken snel en makkelijk terug te vinden.”

Het sociaal intranet/digital workplace speelt een belangrijke rol in het primaire proces. “HUGO, zo heet ons intranet, is de startpagina voor de medewerkers. Alle applicaties die ze gebruiken, worden vanuit HUGO opgestart. Een voorbeeld is de core-applicatie waarin alle contracten worden gemaakt voor klant en uitzendkracht. Je kunt je dus voorstellen wat er gebeurt als het platform eruit ligt. Dan kunnen we ons werk niet doen. Zo simpel is het.”

Niet alleen voor de applicaties is het platform van essentieel belang, ook bij het samenwerken speelt het een belangrijke rol. “Voorheen was de interactie tussen de kantoren vrijwel nihil. Nu werken mensen met elkaar samen. Stel dat een grote klant langskomt bij een kantoor en aangeeft dat hij op korte termijn veel tijdelijke medewerkers nodig heeft. Dan kan deze vraag vanaf het ene kantoor worden doorgespeeld naar de andere kantoren.”

De Limburgse gemeente Sittard-Geleen heeft ruim 93.000 inwoners en telt meer dan 900 medewerkers. In oktober 2017 ging het sociaal intranet live. Het platform telt 136 groepen waar mensen bijvoorbeeld kunnen samenwerken. Remco van Rijt, adviseur online communicatie: “Elke groep heeft een pagina met documenten. Er is bijvoorbeeld een groep voor medewerkers die zich met uitkeringen bezighouden. Is er nieuwe wetgeving dan wordt dat gedeeld in de groep. Zo worden bijvoorbeeld ook werkprocessen, notulen of een agenda voor een vergadering in de groep geplaatst.”

Is er een vergadering dan kan kun je de agenda projecteren op een scherm zodat iedereen die kan zien. “Tijdens het overleg kun je punten toevoegen. Ook kun je direct notulen maken en afspraken in het bestand noteren. Die kun je koppelen aan personen. Als je later inlogt op je eigen pc dan krijg je via een zogeheten ‘mention’ een mededeling van de afspraak. Dat is heel simpel en handig.”

Onlangs is de ‘kennisconnector’ aan het intranet toegevoegd. Deze tool is vergelijkbaar met het onderschrijven van vaardigheden op Linkedin. “Stel dat iemand ervaring heeft met coaching. Dan kan hij op zijn profiel aangeven wat z’n niveau is. Vervolgens kunnen collega’s die ook ervaring hebben met coaching aangeven hoe zij het kennisniveau van diegene inschatten. Deze ranking verschijnt op je profiel. Dat gebeurt zonder dat de namen getoond worden van de mensen die een beoordeling geven. Ik vind de kennisconnector een hele goede toevoeging aan de profielen.”

13:50

Breakout-ronde: 2 webmasters geven een presentatie over het platform van hun organisatie

Het is intranet is een onmisbaar instrument voor de medewerkers van Hoppenbrouwers Techniek B.V., een installatiebedrijf met 9 vestigingen. Niet alleen voor de mensen op kantoor, maar ook voor de monteurs in de buitendienst die via bijvoorbeeld smartphone of tablet op het intranet kunnen.

“We proberen zoveel mogelijk functionaliteiten in ons platform onder te brengen”, aldus hoofd communicatie Antoinette Boleij. “Declaraties kunnen bijvoorbeeld alleen nog maar online gedaan worden. Ook voor cursussen kunnen collega’s zich alleen nog maar via het intranet aanmelden. Daarnaast is de ICT helpdesk uitsluitend via intranet bereikbaar.”

Dankzij het sociaal intranet komt het nieuws nu uit de hele organisaties. Zo leveren ook de monteurs in de buitendienst berichten. “Mensen die trots zijn op hun werk laten dit zien door informatie over hun werk en de projecten te delen. Collega’s kunnen vervolgens reageren en liken op het bericht. Natuurlijk kun je niet alleen berichten plaatsen, maar mensen kunnen op het intranet ook samenwerken in projectteams.”

December 2018 ging het sociaal intranet van de Ouder- en Kindteams live. “Het is een nieuwe manier van werken”, zegt communicatieadviseur Iris Clarkson. “We zijn open en transparant. Iedereen kan alles plaatsen. Er is geen redactie. Communicatie plaatst geen inhoudelijke berichten. Als onze directeur iets op het platform wil zetten, dan doet ze het gewoon zelf.”

De Ouder- en Kindteams richten zich op ouders, kinderen, jongeren en professionals in Amsterdam die met jeugd werken. Zij kunnen bij de teams terecht met vragen over opvoeden en opgroeien. De teams werken vanuit wijken en scholen. Bij de Ouder- en Kindteams zijn 450 medewerkers actief.

Elk wijkteam heeft een eigen groep. Hier worden bijvoorbeeld notulen en handige links gedeeld. Ook zijn er groepen die de wijkteams overstijgen. Iris: “Ik heb de groep ‘Communicatiewinkel’ gestart. Hier vind je bijvoorbeeld onze folders. Een ander voorbeeld is de groep ‘Armoede’ waar medewerkers elkaar tips geven over bijvoorbeeld instanties die kunnen helpen. Of neem de groep ‘Durf te vragen’. Daar kun je een bericht plaatsen als je bijvoorbeeld een bepaalde training zoekt. Hier wordt veel gebruik van gemaakt.”

14:25

Intranet Informatiemarkt

De webmasters die om 13:10 en 13:50 uur  een presentatie gaven, laten het platform van hun organisatie live zien aan de deelnemers. Je kunt rondwandelen en deze intranetten op grote beeldschermen bekijken en vragen stellen. Ook zijn er softwareleveranciers die tekst en uitleg kunnen geven over hun product.

15:25

Slotpresentatie

ASML is wereldwijd een van de grootste producenten van machines die worden gebruikt bij het maken van chips. Het Nederlandse hightechbedrijf heeft naast het hoofdkantoor in Nederland ruim 60 verkoop- en servicepunten in 16 verschillende landen. Het bedrijf telt wereldwijd 25.000 medewerkers.

De gebruiker staat centraal op de digital workplace van ASML. “De user experience is heel belangrijk”, zegt Global Channel Manager Anouk Donker. “Het platform is ontwikkeld met de medewerker in gedachten.  Als je op het oude intranet een aanpassing wilde maken voor de looadministratie, dan moest je weten dat je daarvoor op de pagina van de afdeling Finance moet zijn en niet bij HR. Nu kun je alle ondersteunende functies op één servicepagina vinden. En ook hier staat de medewerker centraal. In Azië zie je alleen de aangeboden services in Azië. Log je in vanuit Veldhoven. dan zie je alleen de Nederlande services.”

Ook voor de homepage geldt het credo ‘de gebruiker staat centraal’. Bovenaan ziet iedereen het nieuws van ASML wereldwijd. Daaronder staat het nieuws dat voor jouw regio van belang is. Personeel in Nederland krijgt dus ander nieuws te zien dan medewerkers in Taiwan. Ook kunnen medewerkers zelf specifieke onderwerpen aangeven en volgen waar ze in geïnteresseerd zijn.

Daarnaast is er voor smartphones een employee app ontwikkeld. Hiermee kunnen medewerkers het nieuws volgen en wereldwijd de locaties van kantoren opzoeken. Dat is handig als je een taxi vanuit de luchthaven in Korea naar het lokale kantoor pakt. Daarnaast vind je in de app bijvoorbeeld een telefoonboek om collega’s te zoeken en meer handige functionaliteiten.

16:00

Afsluiting

16:15

Borrel, fris en hapjes

Wie kom je tegen bij ‘Meer resultaat met intranet en de digital workplace’?

Er hebben zich al 42 deelnemers aangemeld. Zij zijn afkomstig van organisaties zoals:

  • Zorgverlening Het Baken
  • SD Worx (uitzendbureau in Vlaanderen)
  • ANWB
  • Technisch Universiteit Eindhoven
  • GGzE (geestelijke gezondheidszorg)
  • gemeente Schoten
  • gemeente Eindhoven
  • HAS Hogeschool
  • Matexi NV (Bouwgroep uit België)
  • Huisartsenpost Rijnmond
  • Havenbedrijf Antwerpen
  • zorgorganisatie Azora
  • Sint-Dimpna Ziekenhuis (Vlaanderen)
  • ASR Nederland
  • gemeente Nederweert
  • Brandweer Zone Antwerpen

Feedback op jouw intranet?

Als je dat wilt – dit is niet verplicht – kun je tijdens het onderdeel ‘Intranet Informatiemarkt’ het platform van je organisatie via je laptop aan deelnemers tonen. Da’s interessant voor hen en jij krijgt feedback van vakgenoten. Wil je liever terugkoppeling van een expert? Ook dat is mogelijk. Enkele experts die een presentatie verzorgen, geven deelnemers feedback over hun intranet. Belangstelling? Geef dat dan aan in het opmerkingenvak van het inschrijfformulier. Maximaal 3 deelnemers kunnen hier gebruik van maken. Vergeet niet een laptop of tablet mee te nemen om het intranet te tonen.

De Walvis organiseert dit event en meer

‘Meer resultaat met intranet en de digital workplace’ wordt georganiseerd door Communicatiebureau De Walvis van Alex van Schooten. Dit bureau is onafhankelijk en niet gelieerd aan een softwareleverancier of ander bedrijf. Sinds 2013 heeft De Walvis met ondersteuning van Jouke van Dijk al 26 bijeenkomsten georganiseerd. Naast ‘Meer resultaat met intranet en de digital workplace’ organiseert De Walvis in 2019 nog een andere bijeenkomsten: Hét Nationaal Intranetsymposium op 12 november. Dit symposium trok in 2018 maar liefst 170 deelnemers. Wil je op de hoogte blijven van de komende events? Meld je dan via een e-mail aan voor de mailinglist.

Locatie

Pullman Eindhoven Cocagne

Vestdijk 47 Eindhoven

De locatie is centraal gelegen en gemakkelijk bereikbaar per trein of auto. De auto kan gratis worden geparkeerd in de hotelgarage of het omheinde parkeerterrein. Het Pullman ligt op slechts vijf minuten lopen van het Centraal Station in Eindhoven.

 

Aanmelden

Inschrijven kost 390 euro (ex. btw) per persoon.

Tweede persoon half geld, derde persoon gratis

Kom je met meerdere personen van één organisatie? Dan betaalt de tweede persoon de helft. Dat is dus 195 euro (ex. btw). De derde betaalt helemaal niets!
Ook de vierde en vijfde persoon kunnen gratis meekomen.

Aanmelden »

Sponsors