Hét Nationaal Intranetsymposium Online

Teams event 4 juni 2024

Direct naar het inschrijfformulier >>

Intranetsymposium Online 2024

Op 4 juni 2024 is het online intranetsymposium. Dit event is informeel en praktijkgericht. Je kunt kiezen uit maar liefst 15 sessies. 8 presentaties werden eerder aangeboden bij Congres Online Verbinding in april en scoorden in de enquête zeer goed. Deelnemers waren bijvoorbeeld enthousiast over de inspiratiesessie van Lesley van der Klaauw, de sessies over adoptie, en de presentatie over de 5 praktijkvoorbeelden van sociaal intranet.

Zes redenen om erbij te zijn

sociaal intranet

Praktijkgericht en actueel

Sprekers gaan in op de dagelijkse praktijk. anno 2024

sociaal intranet

Eerlijke verhalen

In de praktijkcases vertellen sprekers niet alleen wat goed gaat, maar ook wat beter kan.

socciaal intranet

Veel keuzemogelijkheden

Bepaal tijdens de middag welke sessies je wilt bijwonen.

Laatste trends

Maak kennis met de laatste ontwikkelingen. Denk aan de digitale werkplek, AI, sociaal intranet en andere online communicatietools.

sociaal intranet

Compact programma

Online events vergen meer concentratie dan fysieke bijeenkomsten. Daarom duurt het event 3,5 uur en niet een hele dag.

sociaal intranet

Geen doorverkoop van persoonsgegevens

Naderhand word je dus niet ongevraagd gebeld of gemaild door sponsors etc.

Voor wie

Professionals die betrokken zijn bij het intranet, de digitale werkplek of andere tools voor interne online communicatie.  Het event richt zich op mensen die zich oriënteren op een nieuw platform én op professionals die op zoek zijn naar tips & tricks om het bestaande platform te verbeteren.

Sprekers

Klik op de foto voor meer info

Alex van Schooten

organisator en dagvoorzitter >>

Met zijn bedrijf Communicatiebureau De Walvis organiseert Alex events op gebied van intranet en de digitale werkplek. De Walvis is zelfstandig en dus niet gelieerd aan een softwareleverancier. Sinds 2013 heeft Alex krap 40 (!) bijeenkomsten georganiseerd. Op locatie en online. Voorbeelden zijn het Nationaal Congres Online verbinding en Hét Nationaal Intranetsymposium.

Frans Hoevers

community-manager Ministerie van VWS >>

Frans is community-manager van vws#Net, het sociale platform van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.

Arjan Nataraj

algemeen directeur Mixit >>

Mixit is een digital workplace bureau. Het motto: ‘iedereen verdient een altijd passende digitale werkplek’. Het bureau zorgt ervoor dat mensen makkelijk met hun digitale omgeving kunnen werken zodat zij én hun organisatie er beter van worden. Mixit adviseert, ontwerpt en begeleidt de verandering die hierbij komt kijken. Klanten zijn o.a. de Volksbank, gemeente Amsterdam, Vebego en Rivas Zorggroep.

Doreen Borneman

medeoprichter en -eigenaar Adoptics >>

Doreen is adviseur en trainer met een focus op interne communicatie en digitaal samenwerken. Met haar ruime ervaring op het gebied van interne communicatie bij veranderingen - o.a. bij Rijn IJssel, een onderwijsinstelling die in 2018 de Intra.NET Reloaded Berlin Award won - ondersteunt ze vanuit Adoptics organisaties om te komen tot een communicatie- en samenwerkportal waar medewerkers blij van worden.

Christiaan Lustig

onafhankelijk strateeg digitale werkomgeving >>

Het is Christiaans missie om werken in een ander Licht te stellen. Hij ondersteunt organisaties rond digital employee experience, de digitale werkomgeving en hybride werken. Hij werkt voor opdrachtgevers als Actium, Alliander, Espria, Jessa Ziekenhuis, RIVM en gemeente Rotterdam. Christiaan is medeoprichter van consultancybureau TheDayShift.

Samuel Driessen

consultant adviesbureau Evolve >>

Evolve is gespecialiseerd in het verbinden van medewerkers via interne digitale media en doet dat al 10 jaar voor ruim 150 opdrachtgevers. Peter voerde projecten uit voor o.a. PostNL, het ministerie van Economische Zaken, gemeente Rotterdam, BAM, KPN, TNO, SNS REAAL, Philips en Ziggo. Daarnaast geeft hij regelmatig inspiratiesessies voor senior management en directie.

René Jansen

directeur Winkwaves >>

Winkwaves maakt Harmonics: het flexibel meegroeiende communicatieplatform voor sociaal intranet, kenniscommunities en als strategisch instrument voor organisatieontwikkeling. Het motto: it's more than a tool, it's a mindset. Daarom maakt Winkwaves veel werk van een goede begeleidingsaanpak om meer mensen meer mee te laten doen. Dit doen zij in cocreatie met klanten. Sinds 2006.

Sanne de Haan

accountmanager Embrace >>

Het sociaal intranet van Embrace ligt aan de basis van de digitale werkplek van morgen. Met Embrace Social verzamel je ideeën en perspectieven van de experts en creëer je een eigen kennisbank.

Lesley van der Klaauw

community management Min. van Justitie >>

Lesley heeft veel ervaring op gebied van digitale tools zoals intranet. Zij heeft meerdere platformen ontwikkeld en doorontwikkeld. Onder andere bij de overheid, in de ouderenzorg en in de gezondheidszorg. Op dit moment is ze verantwoordelijk voor de dooronwikkeling van de interne community bij het Ministerie van Justitie en Veiligheid.

Roosmarijn Busch

directeur adviesbureau Orange Otters >>

Betrokken medewerkers presteren beter en werken met meer plezier. Dat vraagt om slimme interne communicatie. En dus om Orange Otters, hét bureau voor interne communicatie. Ook bij verandering! Wij zetten ons in voor organisaties met maatschappelijke opgaven. Vol energie en met plezier delen we onze kennis en ervaring.

Programma

Deelnemers ontvangen een mail met inlogcode. Daarmee kun je inloggen en uitlogen wanneer wilt. Ook kun je makkelijk switchen van de ene naar de andere sessie.  Bevalt een parallelsessie niet? Dan zit je met één muisklik in een andere. Wil je slechts een deel van de sessies volgen? Ook prima.

12.30

Deelnemers loggen in en worden begroet door dagvoorzitter Alex van Schooten

13.00

Introductie door dagvoorzitter Alex van Schooten

13.15

Breakout-ronde

Lesley van der Klauw heeft ruim twaalf jaar ervaring als communicatieadviseur bij verschillende organisaties. Van het Ministerie van Justitie en Veiligheid tot het HagaZiekenhuis. Door haar enthousiasmerende aanpak weet ze telkens haar collega’s mee te krijgen bij de invoering van een intranet of andere digitale verandering.

Tijdens deze presentatie vertelt ze over haar werkwijze aan de hand van praktijkvoorbeelden. Het belangrijkste advies van Lesley: zoek de ‘haakjes’ van je doekgroep. “Ik bedenk altijd wie ik voor me heb. Of het nu een manager is of een medewerker van de werkvloer. Het draait steeds om de vraag: what’s in it for me?”

Lesley gaf de presentatie ook bij Congres Online Verbinding op 9 april 2024. Haar sessie was volgens deelnemers een van de beste van de dag. Enkele opmerkingen in de enquête: “8”, “heel veel tips”, “goede spreker!”, “8,5”,”inspirerend en enthousiast”, “beste sessie van de dag”.

Interne digitale platformen zoals intranet worden vaak gevuld met content op basis van het aanbod vanuit de organisatie. Is er een nieuw intern project opgeleverd? Dan verschijnt een feestelijk bericht op de homepage van het intranet. Leuk voor het betreffende team, maar is zo’n bericht relevant voor de rest van de organisatie? Draagt het bij aan waar je als organisatie naartoe wilt? Waarschijnlijk niet.

In deze sessie vertelt Samuel Driessen, consultant bij adviesbureau Evolve, hoe je relevante content produceert. Hij legt uit hoe je content maakt die aansluit bij de strategie van de organisatie. Ook geeft hij aan hoe je structuur aanbrengt in de contentproductie. De sessie richt zich op communicatieprofessionals die minimaal twee jaar ervaring hebben met een intranet of ander intern platform.

Heb je het gevoel dat jij en je collega’s worden overspoeld door een lawine van berichten en updates via talloze communicatiekanalen binnen je organisatie? Ben je op zoek naar helderheid over welke kanalen waarvoor zijn? En hoe je collega’s hierbij helpt? Dan is deze sessie iets voor jou.

Roosmarijn Busch, directeur van Orange Otters en expert in online interne communicatie en verandercommunicatie, leidt je door de stappen naar een effectieve kanaalstrategie. Je ontdekt hoe je het gebruik van interne communicatiekanalen kunt stroomlijnen, van MS Teams tot intranet en van WhatsApp tot e-mail.

Roosmarijn illustreert dit met concrete voorbeelden van infographics en flowcharts, waardoor je na afloop niet alleen de theorie, maar ook de praktische voorbeelden in handen hebt om aan de slag te gaan. Als afsluiter geeft ze tips voor het meenemen van je collega’s in je nieuwe kanaalstrategie.

Versterk je organisatie door de slimme inzet van communicatiekanalen. Sluit aan bij deze sessie en ga direct aan de slag!

13.50

Breakout ronde

Als communicatieadviseur heeft Sanne de Haan jarenlange ervaring in veranderende organisaties, en als communitymanager was zij verantwoordelijk voor het sociaal intranet van zorginstelling JGZ Zuid-Holland West. Sinds 2017 ondersteunt zij tal van organisaties bij het neerzetten, inrichten en beheren van sociaal intranetten. Eerst als (implementatie)consultant en tegenwoordig als accountmanager bij Embrace.

“Ik ga uit van het principe dat eindgebruikers niet overtuigd moeten worden van het belang van een sociaal intranet, maar dat zij gauw genoeg overtuigd zíjn van de kracht ervan. Met een sociaal intranet kun je werkdagen eenvoudiger, efficiënter en leuker maken. Communitymanagement, communicatie en beheer spelen daarbij een essentiële rol.”

Tijdens een interactieve sessie neemt Sanne je mee in een aantal veelvoorkomende thema’s die spelen rondom communitymanagement, activatie en adoptie. In 35 minuten ontvang je niet alleen handvatten vanuit Embrace, maar is er ook ruimte om te leren van andere organisaties.

Hoe stimuleer je medewerkers om mee te doen op sociaal intranet? René Jansen, directeur van sponsor Winkwaves, helpt je tijdens deze sessie op weg. Aan de hand van 5 inspirerende praktijkvoorbeelden ontdek je hoe een sociaal intranet ondersteunt bij de online verbinding van medewerkers.

Na de sessie heb jij de benodigde inspiratie opgedaan om meer mensen meer mee te laten doen op jullie eigen online platform. Van de inrichting van een homepagina die een goede start van de werkdag ondersteunt. Ter inspiratie voor zowel formele als informele content die medewerkers met elkaar en met de organisatie verbindt.

René gaf al vaak presentaties bij bijeenkomsten van De Walvis. De sessie over de 5 praktijkvoorbeelden gaf hij ook bij Congres Online Verbinding dit jaar. Deelnemers waren enthousiast. In de enquête gaven ze o.a. aan: “inspirerend”,  “leuke voorbeelden”,  “8”,  “veel leuke inzichten”, “zeer nuttig”. “leuk en inspirerend”. “prima”.

 

14.25

Korte pauze

14.35

Breakout ronde

Meer info volgt.

Sta je aan het begin van het traject en wil je starten met een nieuw intranet? Dan kun je in deze ronde al je vragen voorleggen aan René Jansen, directeur van sponsor Winkwaves

14.55

Open inloop

Heb je vragen aan de sprekers uit de voorgaande rondes? Of wil je in contact komen met leveranciers die dit event sponsoren (zie de logo’s onderaan de website)? Tijdens de open inloop is het allemaal mogelijk.

15.10

Breakout ronde

Of het nu gaat om het intranet, de digitale werkplek of een app voor onboarding, meerdere stafafdelingen zijn erbij betrokken. Denk aan Communicatie, IT, HRM en Facilitaire dienstverlening. In het ideale geval werken deze stakeholders samen en zorgen met elkaar voor een optimale medewerkerservaring. Of zoals je tegenwoordig zegt: employee experience.
Maar helaas gaat het samenwerken vaak stroef en moeizaam.

In deze sessie legt Arjan Nataraj. algemeen directeur van adviesbureau Mixit, uit hoe je de samenwerking tussen afdelingen bevordert zodat de medewerker echt op de eerste plaats komt.

Hoe pak je de adoptie van een nieuw intranet of andere online tools aan? Dat hoor je in deze sessie van Doreen Borneman, eigenaar van adviesbureau Adoptics. Ze geeft in deze sessie uitleg over haar aanpak bij de adoptie van een intranet bij een zorginstelling. Daarbij maakt ze de vertaalslag naar een methodiek die je ook in jouw organisatie kunt toepassen.  Je ontvangt materiaal dat z’n waarde bewezen heeft en dat je direct in jouw organisatie kunt toepassen.

Doreen scoort altijd goed bij de bijeenkomsten van De Walvis. Enkele opmerkingen over de sessie over adoptie die ze eerder gaf bij Congres Online Verbinding op 9 april: “8”, “fijne sprekert, mooi voorbeeld”, “goed!!”

Deze sessie richt zich op deelnemers die aan het begin van het traject staan. Werk je met een intranet dat al een paar jaar live is? Volg dan de andere sessie die Doreen Borneman vanmiddag aanbiedt.

 

Consultant Christiaan Lustig legt in deze presentatie uit hoe digital employee experience (DEX) kan zorgen voor betere digitale platforms voor interne digitale communicatie, dienstverlening en samenwerking. DEX  staat voor het totaal aan digitale interacties in de werkomgeving. Tegelijk is het een manier van kijken naar digitaal (samen)werken en de impact daarvan op mensen en organisaties.

Christiaan is specialist op gebied van DEX. Samen met Tabhita Minten schreef hij het eerste Nederlandstalige boek over dit thema. Het boek is in het Engels vertaald en werd lovend besproken door deskundigen.

In deze sessie krijg je antwoord op vragen zoals: Wat is digital employee experience  eigenlijk? Hoe kunnen we reflecteren en werken aan DEX in onze eigen organisaties? Welke praktische hulpmiddelen zijn er bij DEX? Hoe helpt DEX om onze intranetten aantoonbaar te verbeteren?

In deze sessie vertellen ervaren communicatieadviseurs in de zorg over hun ervaringen met het intranet. Waar liepen ze tegenaan en wat zijn hun tips voor jou? De namen van de sprekers worden nog bekendgemaakt.

15.45

Laatste breakout ronde

Frans Hoevers, communitymanager bij het Ministerie van VWS, vertelt in deze sessie over vws#Net. Dit is een samenwerkingsplatform waar directies, teams en programma’s in groepen samenwerken.

Het platform is een gereedschap voor verbinding, stelt Frans. Verbinding niet alleen tussen ambtenaren onderling, maar ook met deskundigen van buiten het departement. “VWS wil de buitenwereld naar binnen halen. Zo kunnen we onder andere samen transparant aan beleid werken. Daarom kunnen externen lid worden van themagroepen en daar hun expertise inbrengen. Allemaal met het doel de BV Nederland verder te brengen.”

Het samenwerken op vws#Net is volgens Frans een hele uitdaging. “Mensen nemen maar moeilijk afscheid van gewende middelen en manieren van werken. Dus ook bij VWS verzuipen we in een tsunami aan mails. Met voorbeelden uit de praktijk laat ik bij het ministerie zien dat het ook anders kan. In workshops geef ik aan dat vws#Net een reddingboei kan zijn. Zodat je in ieder geval blijft drijven.”

Op zoek naar praktische tips hoe je AI in de interne communicatie kunt toepassen? Dan is deze interactieve sessie iets voor jou. Samuel Driesen, consultant bij adviesbureau Evolve, geeft tips en voorbeelden. Zo vertelt hij welke tools je het beste kunt gebruiken en wat de richtlijnen  zijn voor het gebruik. Ook kun je al je vragen over dit onderwerp aan Samuel voorleggen.

Adviesbureau Evolve doet in samenwerking met de Vrije Universiteit Amsterdam onderzoek naar AI. Bij de sessie hoor je dan ook de laatste inzichten over dit onderwerp. 

Gaat een nieuw intranet live dan is er vaak veel geld en tijd om medewerkers enthousiast te maken voor het platform. Na de livegang is de situatie helaas vaak anders. Communicatieprofessionals hebben nauwelijks tijd om ervoor te zorgen dat het intranet inspeelt op de behoefte van de medewerkers. Gevolg: het gebruik neemt af.

Hoe pak je adoptie aan van een intranet dat al enige tijd draait? Dat hoor je in deze sessie die wordt geleid door Doreen Borneman, eigenaar van adviesbureau Adoptics. Je krijgt tips die je op een eenvoudige manier kunt toepassen en die niet veel tijd kosten.

Doreen scoort altijd goed bij de bijeenkomsten van De Walvis. Enkele opmerkingen over de sessie over adoptie die ze eerder gaf bij Congres Online Verbinding op 9 april: “leerzaam”, “praktisch en duidelijk verhaal”, “prima”. “herkenbaar en waar!”

Deze sessie richt zich op deelnemers die al een paar jaar met een intranet werken. Sta je aan het begin van het adoptietraject? Volg dan de andere sessie die Doreen vandaag aanbiedt.

Als adoptie van je digitale werkomgeving moeilijk is, dan heb je het platform niet op de juiste manier ingericht. Deze knuppel gooit consultant Christiaan Lustig graag in het hoenderhok. Want: hoe voorkom je dat je jouw platform bij medewerkers naar binnen duwt (push), en zorg je dat het platform jouw collega’s juist aantrekt (pull)? In deze sessie gaat Christiaan dan ook in op wat medewerkers niet zozeer willen, maar wat ze nodig hebben van een intranet of digitale werkplek. Op hoe je medewerkers bereikt en betrekt, maar vooral ook bedient. En hoe je dus werkt aan interne digitale dienstverlening, naast communicatie en samenwerking.

Vragen die aan bod komen, zijn onder andere: Waar dient een intranet of digitale werkplek eigenlijk voor? Hoe formuleer je een scherp doel voor je platform? Hoe vind je de juiste balans tussen interne digitale communicatie, dienstverlening en samenwerking? En hoe maak je adoptie van het platform dus gemakkelijker?

In de sessie gebruikt Christiaan voorbeelden uit zijn jarenlange ervaring in de zorg, maar ook bij relevante overheids-, nonprofit- en andere organisaties, waaronder recent bij een organisatie in de psychologische- en verslavingszorg, en bij een aantal Nederlandse en Vlaamse zorgorganisaties.

16.20

Einde van de bijeenkomst

Wie zijn de deelnemers van het online intranetsymposium 2024?

109 mensen hebben zich al aangemeld voor dit online event. Ze zijn werkzaam bij onder andere de volgende organisaties.

  • Nationale Postcode Loterij
  • gemeente Enschede
  • Gasunie
  • DLL (financieringsoplossingen)
  • Werkorganisatie BUCH
  • provincie Drenthe
  • Elaa (zorg en welzijn)
  • Staatstoezicht op de Mijnen
  • Sociale Verzekeringsbank
  • RSM Assurance | Tax | Consulting
  • Protestantse Kerk in Nederland
  • IJsselland Ziekenhuis
  • Brabantia
  • Justitiële Informatiedienst
  • Mantel.com (fietsenwinkel)
  • Ministerie van Buitenlandse Zaken
  • Ministerie van Justitie en Veiligheid
  • Idaptive (adviesbureau)
  • Universiteit Utrecht
  • Lift Kennisbank (adviesbureau)
  • Rijkswaterstaat
  • Maastricht University
  • Belastingsamenwerking Oost-Brabant
  • COA (Centraal Orgaan Opvang Asielzoekers)
  • Actiefzorg
  • Cello Zorg
  • Pieter van Foreest (zorg)
  • Eerste Kamer
  • Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit
  • Openbaar Ministerie
  • Nederlandse Emissieautoriteit
  • Immigratie- en Naturalisatiedienst
  • Landelijk Informatie- en Expertisecentrum
  • gemeente Eindhoven
  • De Bedrijfsvoeringspartner (advies)
  • Keephub (software)
  • SVB (Sociale Verzekeringsbank)
  • Alfa-college (mbo)
  • RSM Netherlands Holding N.V. (advies)
  • Koninklijke Nederlandse Maatschappij ter bevordering der Pharmacie (KNMP)

”Inspirerende middag”

Communicatiebureau De Walvis heeft al zeven online events georganiseerd over intranet en andere vormen van online verbinding. Wat vonden de deelnemers?

 

Eveline van der Hek, strategic advisor Gasunie: “Dank je voor het zeer interessante programma dat je ons hebt aangeboden. Vooraf had ik een lichte ‘zorg’ dat de sponsors mogelijk een promo-praatje zouden houden. Die zorg was gebaseerd op ervaringen bij andere congressen. Niks bleek minder waar. Groot compliment daarvoor!”

 

Linda van Maanen, pr & communicatie bij zorginstelling Neboplus: “Kijk terug op een zeer leerzame en informatieve dag, leuk. Graag tot volgend jaar.”

 

Bart Meuffels, community coach bij de Raad voor de Kinderbescherming: “Jouw enthousiasme en initiatief is wederom toe te juichen Alex: bij deze! Chapeau. De techniek liet ons niet in de steek en het schakelen tussen de breakouts ging goed.”

 

Melanie van Spronsen – Valize, communicatieadviseur corporate communicatie bij het Centraal Bureau voor de Statistiek: “Bedankt voor weer een leerzame middag. Kon helaas niet alles bijwonen, maar genoeg ideeën opgedaan.”

 

Bianca Zincken, adviseur online landschap bij ziekenhuis Amsterdam UMC: “Nogmaals dank voor de leerzame dag.”

 

Nienke Hubers, communicatieadviseur bij zorginstelling Marga Klompé: “Ik vind dat je het superknap hebt georganiseerd. Het ene sloot inhoudelijk meer bij mijn interesses aan dan het andere. Maar, dat houd je toch altijd.”

 

Joyce Visser, communicatieadviseur bij Tactus Verslavingszorg: “Bedankt voor de inspirerende middag.”

 

Hermien Levels, communicatiemedewerker Ambulancezorg Limburg-Noord: “Super initiatief! Hopelijk volgen er meer…”

 

Peter Heuseveldt, klantcommunicatieadviseur UWV: “Onder de indruk dat het zo goed lukte om sessie bij te wonen, te wisselen etc. De haperende techniek die sommige deelnemers meldden lag vlgs mij aan de thuissituatie en niet bij jullie. Chapeau.”

Feedback op jouw intranet?

Als je dat wilt – dit is niet verplicht – kun je tijdens het onderdeel ‘Intranet Informatiemarkt’ het platform van je organisatie via je laptop aan deelnemers tonen. Da’s interessant voor hen en jij krijgt feedback van vakgenoten. Wil je liever terugkoppeling van een expert? Ook dat is mogelijk. Enkele experts die een presentatie verzorgen, geven deelnemers feedback over hun intranet. Belangstelling? Geef dat dan aan in het opmerkingenvak van het inschrijfformulier. Maximaal 3 deelnemers kunnen hier gebruik van maken. Vergeet niet een laptop of tablet mee te nemen om het intranet te tonen.

De Walvis organiseert dit event en meer

Hét Nationaal Intranetsymposium wordt georganiseerd door Communicatiebureau De Walvis. Dit bureau is onafhankelijk en niet gelieerd aan een softwareleverancier. De Walvis heeft al ruim dertig bijeenkomsten georganiseerd. Voorbeelden zijn het Nationaal Congres Online Verbinding en de zomereditie van het Nationaal Intranetsymposium. Wil je op de hoogte blijven van deze en andere events? Meld je dan via een e-mail aan voor de mailinglist.

Microsoft Teams

We gebruiken bij dit event Microsoft Teams. Deelnemers ontvangen een mail met inlogcode. Daarmee kun je inloggen en uitloggen wanneer wilt. Ook kun je makkelijk switchen van de ene naar de andere sessie.  Bevalt een parallelsessie niet? Dan zit je met één muisklik in een andere.
Teams is gebruiksvriendelijk, zo is bij onze eerdere bijeenkomsten gebleken. Loop je toch tegen technische problemen op? Schakel dan de medewerker van onze helpdesk in. Hij helpt je graag en snel.

Aanmelden voor deze online bijeenkomst 

Kosten: 210 euro per persoon.

Aantrekkelijke staffelkorting 

Meld je je met meerdere deelnemers aan? Dan profiteer je van aantrekkelijke staffelkorting.
– 2 of 3 deelnemers betalen per persoon slechts 180 euro.
– Meer dan 3 deelnemers betalen per persoon slechts 130 euro.

Alle bedragen zijn ex. btw. Goed om te weten: de gegevens van je aanmelding worden niet doorgespeeld aan sponsors of andere partijen. Deze organisaties gaan je dus niet ongevraagd mailen of bellen.

Aanmelden »

Sponsors online intranetsymposium 2024